miércoles, 8 de septiembre de 2010

AAA COMENTARIS

ESTE LLOC ESTÁ DESTINAT ALS COMENTARIS.

12 comentarios:

  1. HOLA COMPIS!! COM IMAGINE QUE JA HO SABREU EL MARATO DE VALENCIA S'AJORNA PER LA SEGONA QUINCENA DE NOVEMBRE DEL 2011. PER SI ALGÚ LI APETIA FER UN MARATÓ EN FEBRER EN ATRAPALO HI HAN VILLETS DE ANADA I TORNADA A SEVILLA PER 44€ I ELS HORARIS CUADREN MOLT BE. JO JA ELS HE COMPRAT. SALUTACIONS A TOTS ELS COMPANYS

    ResponderEliminar
  2. Hola Ernesto.
    Jo estic interesat, se viatja en tren, autobus o avió?. salutacions.

    ResponderEliminar
  3. ES UN XOLLO EN AVIÓ, 44€, ANADA I TORNADA ,ANIM

    ResponderEliminar
  4. Hola Ernesto.
    Podries trucar per telefon? 669 478 039 VICENT RIBERA

    ResponderEliminar
  5. Hola Ernesto.
    el comentari de abans no es Valentin soc Vicent, el que passa es que demostran-li a Valentin este mati com funcionaba el blog, hem camviat la direccio de correu i apareix la d´ell, vaig a cambiar-ho.

    ResponderEliminar
  6. Hoy día 3-10-2010 Carrera en Carcaixent buena participacion del club centpeus enhorabuena a todos y sobre a todo a nuestro compañero,Vicent Ribera i Plana que esta poniendo el nombre de centpeus muy alto ,esta entrando en una fase de elite GRACIAS por ser tan gran maquina,y sobre todo un compañero espectacular,y siempre con buen humor, sigue asíiiiiiiiiiiiiiiii...

    ResponderEliminar
  7. Estic molt content d'haver vist alguns dels peus que formen aquest club, no van ser cent, però per a mi suficient, espero que us agradés la carrera del meu poble natal, Carcaixent. Enhorabona, al meu cunyat Vicent i donar un fort abras al meu amic, Enrique.

    ResponderEliminar
  8. Felicidades Vicente Ribera por el buen papel en el duatlon de Cheste , pronto te veremos en lop mas alto del cajón

    ResponderEliminar
  9. L´enhorabona a CONRADO. ja es un maratonia, va fer ahir el marato de Castelló en un bon temps. salutacions.

    ResponderEliminar
  10. BON NADAL A TOTS ELS CENT PEUERS I BONES FESTES. SALUTACIONS

    ResponderEliminar
  11. Hola tots, Miguel Pulido el PULI a tornat a fer podium, ara a Gandia al km Vertical, a tornat a deixar el nom de CENTPEUS el mes alt posible, 3 clasificat. Enhorabona PULI.
    Crec que haurim de fer-lo soci honorific i inscriure-lo al club.
    Enrique mira si li pots passar a Fernando fotos del podium per a que les penje.

    ResponderEliminar
  12. Bona vesprada a tots, el dia de l´assemblea es va parlar d´organitzar la mitja marató d´Almansa. Hui ha començat el periode d´inscripcions i com que a hores d´ara no tenim noticies m´agradaria saver si cadascu s´inscriu per el seu compte o va a fero el club o al final que es va a fer.
    Si algu de la junta llig este missatge vos demanaria que me contestareu al meu correu si es possible per tal de saver a que atendrem, gracies
    sixt@peralesiassociats.com

    ResponderEliminar